מאמרים

השוואת מחירים – לא מבצעים קנייה בלעדיה

השוואת מחירים – לא מבצעים קנייה בלעדיה

אדם ממוצע בעולם של היום צורך וקונה יותר מוצרים ממגוון תחומים מאשר אי פעם. המהפכות שחלו בעולמנו במאות השנים האחרונות הביאו את תרבותנו לרמת צריכה מטורפת, אשר בימי קדם לא העזו לדמיין כמוה.

החל מגיל צעיר, ילדים וילדות מסתובבים שעות על גבי שעות במרכזי קניות גדולים (קניונים), ומפתחים את חוש הצרכנות שלהם לרמה גבוהה מאוד כבר מילדות.

אנחנו קונים הכול – החל ממוצרי יסוד החיוניים לנו דוגמת אוכל או תרופות, דרך מוצרי מותרות רבים אותם אנחנו לא ממש חייבים אך הם כן משפרים את רמת חיינו, וכלה במוצרים רבים אותם אנחנו רוכשים סתם לכיף או תחת השפעת שטיפת המוח הפרסומית שאנחנו עוברים מדי יום, מוצרים שאנחנו לא צריכים בכלל, אפילו לא קצת.

מכיוון שהאדם הממוצע של ימינו הוא צרכן כל כך מורכב ומפותח, הוא סיגל לעצמו שיטות שונות לייעל את רכישותיו ולהביא את התועלת שהוא מפיק מכמות כסף נתונה למקסימום.

שיטות אלו רבות ומגוונות, מצבירת קופונים המעניקים הנחות כאלו ואחרות על מוצרים שונים, ועד חיפוש שיטתי אחר מבצעים אטרקטיביים – הכול על מנת להוזיל את עלות הרכישה.

המשך מאמר