מאמרים

קניה חכמה של ציוד משרדי - חלק II

תכננו את מחזור הבלאי

אין ספק שמשרד זקוק לאביזרים רבים על מנת שהעבודה בו תבוצע על הצד הטוב ביותר.

עובד שמבזבז למשרד חמש דקות על חיפוש אחרי "עט שרושמת..." עולה יותר מאשר מאה עטים והצעת מחיר שלא נשלחת בזמן בשל מחסור בניירות עלולה לעלות כמו אספקת נייר לשנה שלמה.

אבל כל זה לא אומר שאתם צריכים לקנות את הציוד המשרדי שלכם בחופזה – אם תתכננו כראוי את השימוש והצטיידות בציוד משרדי חדש תוכלולהמנע מקניות בהולות בשוק הקימונאי ותוכלו לרכוש את הציוד שלכם בחנויות זולות במיוחד שמתמחות בסחר לעסקים.

ערכו סקר שוק תקופתי

נכון, אם יש לכם עסק קרוב לוודאי שערכתם מכרז לפני שבחרתם ספק ציוד משרדי אבל זה לא אומר שהספק שהתאים לכם לפני כמה שנים מתאים גם היום.

אם יש לכם ( או למזכירה שעובדת בעסק) מעט זמן פנוי ניתן בהחלט לנצלו על מנת לערוך סקר שוק מפעם לפעם, לחפש קופונים לחנויות ציוד משרדי ולחסוך עוד כמה מאות שקלים שיתווספו הישר לשורת הרווח הנקי.

חזרה לחלק ראשון